1 Ιουνίου 2012

ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ

Μουσικά νεφελώματα με ταξιδεύουν
σε απρόσιτα από τη λογική,παράξενα τοπία.
Δεν ξέρω γιατί προσπαθώ να το αποτυπώσω
όχι ως εικόνα, ως γεγονός.
Είχα καιρό να ξεχαστώ,κυρίως από εμένα..
Τελικά,τα κατάφερα!
Μπορώ να ομολογήσω με αρκετή δυσκολία.
Αυτή την ώρα το μόνο που ποθώ
είναι να χαθώ μέσα σε μια αγκαλιά.
Μια αγκαλιά κι εγώ να εξανεμίζομαι μέσα της...
Δεν καταλαβαίνω πως ζητάω κάτι τέτοιο.
Ανέκαθεν ήμουν στον αντίπερα ρόλο
χωρίς να παραπονιέμαι για αυτό.
Δεν μου φταίει κανείς για αυτό.
Καθαρά επιλογή μου να πλαισιώνομαι
από τους τόσο στιβαρούς μου ρόλους.
Είμαι στο μεσαίωνα.
Δεν είμαι κάποιος μεγαλεπήβολος βασιλιάς.
ούτε ένας αστραφτερός ιππότης.
Είμαι ένας απλός στρατιώτης
και πρέπει να υπερασπιστώ τον τίτλο μου.
Κάποτε σκέφτηκα να κάνω μια ανατροπή
όμως,αντιλήφθηκα ποσό θα δυσαρεστούσε τους συνοπλίτες μου
μια τέτοια αναπάντεχη αλλαγή
κι έτσι ματαίωσα τα όνειρα μου.
Βρίσκομαι στο μεσαίωνα με τα δεδομένα αν και απλοϊκά
να μην επιδέχονται νεωτερισμούς.
Είμαι πάντα έτοιμος να διαπράττω
όποια θυσία μου ζητηθεί.
Μουσικά νεφελώματα με παρασέρνουν
σε μελλοντικούς τόπους.
Εκεί τα πάντα θα είναι ελεύθερα.
Εκεί δεν θα έχουν αυτή τη θηλιά στο λαιμό
που θα τους υπαγορεύει ρόλους επιβίωσης.
Δεν θα υπάρχουν βασιλιάδες και ιππότες
άρα,δε θα υφίσταται και η ύπαρξη των στρατιωτών.
Δεν παραπονιέμαι για την θέση μου
επιλογή μου κατά βάση το επισημαίνω.
Κάποιος πρέπει να την κάνει αυτή τη δουλειά
αλλιώς το σύστημα δεν επιβιώνει...
Εδώ μεσαίωνας...
Ελπίδες διαφυγής σε μουσικά νεφελώματα...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου