12 Νοεμβρίου 2012

Η ΤΡΥΠΙΑ ΚΑΜΠΑΡΝΤΙΝΑ

Ο αέρας παγωμένος, γεμάτος αρώματα βρεγμένου τσιμέντου.
Η τρύπια και χιλιομπαλωμένη μου καμπαρντίνα,
αδυνατεί να τον κρατήσει έξω από τα σωθικά μου.
Η παγωνιά τρυπάει τα κόκαλα.
Τρέμω σύγκορμος χωρίς να μου φταίει το κρύο.
Σωριάζομαι στη μέση του δρόμου και κλαίω.
Σηκώνομαι και τρεκλίζω.
Δεν κουμπώνω την καμπαρντίνα.
Οι πληγές είναι νωπές μου είπαν
και δεν θα αντέξω τον πόνο της επαφής.
Προτιμώ το κρύο που έτσι κι αλλιώς
χορεύει στο κορμί μου ανενόχλητο.
Κυριακή.
Οι δρόμοι έρημοι.
Εγώ δεν είμαι έρημος.
Κλαίω.
Τα γόνατα λυγίζουν.
Πέφτω και ξανασηκώνομαι.
Οι πληγές πονάνε εγώ δεν πονάω.
Τα μάτια μου κλαίνε εγώ δεν κλαίω.
Τα πόδια μου λυγίζουν εγώ δεν λυγίζω.
Εγώ προχωράω.
Πέφτω,σηκώνομαι και προχωράω.
Θα φτάσω.
Θα φτάσω στο μη προορισμό μου.
Δεν είμαι έρημος.
Είναι η ερημιά στη μέση του δρόμου.


 

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/11/12 12:35 π.μ.

    Η παγωνιά του καιρού δεν είναι η μόνη που μπορεί να κρυώσει το κορμί σου υπάρχει και άλλη παγωνιά, αυτή που συνοδεύει την ερημιά στην μέση του δρόμου που περιέγραψες.
    Εξαιρετικός ο Σιδηρόπουλος.
    Δεν θα σταθώ σε κάτι περισσότερο γιατί μια φράση στο κείμενο σου με έκανε να σκεφτώ διαφορετικά. Η φράση αυτή είναι : "Πέφτώ και ξανασηκώνομαι". Και αφού ξανασηκώνεσαι όλα θα πάνε καλά. Όπως και αν ορίζεται αυτό το καλά για εσένα.
    Καληνύχτα ξωτικό και εύχομαι η εβδομάδα που ξημερώνει να είναι για εσένα παραμυθένια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπηκα για λιγο να αφησω το σημαδι μου και ξανα κρυβομαι...
      απο δευτερα με φρεσκο αερα σημερα τον αφηνω μολυσματικο, απο τα τσιγαρα και το κρυο...
      "ολα καλα" για σημερα...
      να εχεις ενα ομορφο ξημερωμα γεματο χρωματα και νεραιδες και για σημερα ονειρα μαγεμενα απο αγαπη!

      Διαγραφή
  2. τούτη την ερημιά, παλτό φοράμε...
    χειμώνα - καλοκαίρι...

    καλό ξημέρωμα "παγωμένο" Ξωτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να προσθεσω κατι;!οχι, θα το χαλασω γιατι ειναι αληθεια ξεκαθαρη και δεν χρειαζεται φτιασιδια!
      καλη εβδομαδα με τη ζεστασια που προσφερουν τα παγωμενα κορμια σαν πλησιασουν λιγο ματεξυ τους!

      Διαγραφή
  3. Κάπου στο τέλος ανακάλυψα την υποψία της αισιοδοξίας σου ή την αισιοδοξία του άλλου σου εαυτού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια σπιθα λενε αρκει για να γινει φλογα οταν κοπασει η καταιγιδα.ας κρατησουμε την ελπιδα πως μπορει να ισχυει,ακομα βρεχει ομως...
      με επισκεφτηκες σε παραξενα μονοπατια αλλα κι αυτα δικα μου ειναι.
      σε καλωσοριζω με χαρα που σταθηκες για λιγο εδω μεσα!
      καλη εβδομαδα να εχεις!

      Διαγραφή
  4. σώμα αλλού ψυχή αλλού.
    σώμα αδύναμο, ψυχή βαθιά και δυνατή.
    τραβάει μπροστά. επιμένει.
    και σέρνει αυτή τη σώμα και προχωρά.
    μέχρι ψυχή και σώμα να ενωθούν ξανά.
    σε μια νέα μέρα :)

    καλημέρα, ξωτικέ μου :)
    κι ας έβρεξε πάλι χθες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρεχει ακαταπαυστα και στεκομαι στη μπορα για να βραχω ως το κοκαλο.δεν θελω να χασω σταγονα...
      μεχρι...:)
      καλησπερα πεφταστερακι μου καλο,χωρις ομπρελα και αδιαβροχο!
      καλη εβδομαδααααααααααααα!!!!(σε καθε ενα α κανε μια ευχη για σενα!)

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος12/11/12 12:28 μ.μ.

    Φοβαμαι ποσο μοιαζουμε......
    vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανεβαινουμε στην επιφανεια παιρνουμε αερα και ξανα παλι κατω...
      μια ζωοδοχα ανασα ισα για να αντεξουμε το παρακατω...
      ολα θα τα καταφερουμε(ευχομαι)κι ας πονανε χωρις να αλλαζει ο καιρος...
      οπου η ψυχη επελεξε, οι πονοι της δεν γινεται να μη σε κατατροπωσουν.ψυχη ειναι...ημιμετρα και χλιαρα αισθηματα δεν χωραει!
      νεα εβδομαδα, νεες δυναμεις!(για οσο και οσο...)

      Διαγραφή
    2. Νεα εβδομαδα,νεες δυναμεις....
      Δροσοσταλιδες στα μαλλακια σου κ αερινα φιλια να πανε ολα καλα!!! :-)

      Διαγραφή
    3. με λιγη αλμυρα παρακαλω, για να παρω γευσεις απο το βυθο σου :)
      το μπαουλακι μου ολο και γεμιζει πολυτιμους θησαυρους!!!

      Διαγραφή
    4. Εχω κ μαργαριταρια να σου χαρισω....κ λευκα κοραλια....απο τα σπανια!!!
      Οταν θα θες να τα χαρισεις καπου να μου πεις κ εγω θα στα στολισω κ θα σου φερω απο τα δαση του βυθου μου....
      Ελα μια μερα να σε παρω εκει κατω για μια βολτα....
      Θα παιξουμε κ με τα δελφινια.... ;-)

      Διαγραφή
    5. δεν γινεται να αφησω αυτην πολη και τα δρομολογια της....
      οπως εσυ δεν αφηνεις τον βυθο σου...
      θα σταθω στην ακρογιαλια να σας χαζευω και θα ειναι σαν να παιζω και εγω μαζι σας...
      (θα στα ζητησω προσεξε...:D)
      ονειρα στο σεληνοφως...κι αποψε...
      καληνυχτα μυστικη συντροφια μου!

      Διαγραφή
  6. ...Πάντα να σηκώνεσαι και να προχωράς...Ξωτικό
    Η διαδρομή σε μαθαίνει- με ή χωρίς προορισμό -, αποκαλύπτει, ξεδιπλώνει..πολλά γι αυτό και το ταξίδι αξίζει...αλλά κοστίζει...
    Kαλή σου μέρα και Κeep on walking ( and wandering ) my friend. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καμια φορα τα βηματα ειναι αδυναμα και κουρασμενα αλλα το παλευω οσο μπορω...
      σκεφτομαι που και που πως θα θελα να ηταν πιο ηρεμη η διαδρομη μα ισως τοτε να μη τη ζουσα πραγματικα, απλα να την προσπερναγα.
      συμβουλη που οφειλω να μην την αφησω να χαθει τα λογια σου...σε ευχαριστω...:D
      καλο απογευμα να εχεις!!!!

      Διαγραφή
  7. Μηπως εισαι εγω καπου εκει εξω? Εχω νιωσει στιχο προς στιχο ακριβως αυτα που λες χωρις την παραμικρη αποκλιση. Χρησιμοποιησες τον τροπο που θα χρησιμοποιυσε και η δικη μου ψυχη για να εκφραστει κατι τετοιες στιγμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μηπως συμβαινει το αντιστροφο;ετσι νιωθω και εγω οταν σε διαβαζω...και οσες φορες κι αν το πουμε παλι το ιδιο απροσμενα μαγικο μου φαινεται!
      παραλληλες μοναχικες διαδρομες,τοσο παραλληλες και τοσο ενωμενες :)

      Διαγραφή