8 Αυγούστου 2012

ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ


Πολιτεία ετερόφωτη.
Πολιτεία κουρασμένη και άρρωστη.
Πολιτεία κακόγουστη.
Πολιτεία γκριζοψυχούσα,
με κάλπικα στολίδια και αγχωτικές ανάσες.
Δύσκολοι καιροί.
Γδαρμένα γόνατα.
Σκληρά ροζιασμένα χέρια.
Δύσβατα μονοπάτια.
Εμείς αντάρτες και πυρπολούμε το φθαρτό.
Πιασμένοι γερά από το χέρι
προχωράμε,πολεμάμε,
πέφτουμε και σηκωνόμαστε.
Συνεχίζουμε...
Μας οδηγεί το αυτόφωτο.
Το λυκαυγές της αλήθειας
που απλώνεται γύρω μας,
όταν γινόμαστε ένα
και ψιθυρίζει το σύμπαν Σ' αγαπώ...

5 σχόλια:

  1. Μου άρεσε!(με εξαίρεση τον τελευταίο στίχο...δεν ταιριάζει σε τέτοιου είδους ποίημα η λέξη "Σ' αγαπώ", όποια ερμηνεία κι αν της προσδώσεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όταν ξεπερνάς το μισό εγώ σου κι όταν επιτρέπεις στον άλλο να σε αγγίξει και να γίνεται ένα, τότε το συμπαν ψιθυρίζει σ' αγαπώ. γιατί εναρμονίστηκες με το συμπαν και έμαθες την ουσία της αγάπης πέρα από ταμπέλες και όρια. δεν θα μπορούσε να είναι ετσι;
    χαίρομαι που σου άρεσε πάντως και χωρίς τον τελευταίο στίχο :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν χρειάζεται να μου εξηγείς ή να "απολογείσαι" γι αυτό που νιώθεις εσύ...το κατάλαβα τι ήθελες να πεις!
    Να μόνο, που εγώ κάτι παθαίνω με:"το μισό εγώ σου κι όταν επιτρέπεις στον άλλο να σε αγγίξει και να γίνεται ένα, τότε το συμπαν ψιθυρίζει σ' αγαπώ"...δεν ισχύουν για μένα αυτά, όλα αυτά είναι "δήθεν" και "καλά!" και τι "ωραία" κι το χιλιοειπωμένο "όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί" για πάρτη σου.
    Εσύ καλά κάνεις και τα αισθάνεσαι αυτά, μπορεί ή σίγουρα και να τα εννοείς, απλά εμένα δεν πείθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται πως δεν χρειάζεται απολογία από κανέναν για κάτι, ο καθένας έχει τη δικιά του άποψη και όλες είναι σεβαστές και οφείλουν να ακούγονται.θέλησα να σου δώσω ένα λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να ταιριάζει χωρίς να είναι απαραίτητο να τον δεχτείς.
      δύσκολο να το καταλάβω, γιατί πάντα πίστευα πως είμαστε διάσπαρτα κομμάτια που μόνο με την ένωση ανακαλύπτουμε όλη μας τη δύναμη (πολύ συνοπτικά το γράφω),σέβομαι όμως το σκεπτικό σου απόλυτα.θεωρώ πως ότι προέρχεται από την ψυχή δεν είναι ψεύτικο και ούτε επιδιώκει να πείσει κάποιον για την ειλικρίνεια του,σε αντίθεση με ότι προσπαθεί να μοιάσει σε ψυχή που είναι δήθεν αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και ίσως να τα βλέπω παιδιάστικα.πάντως και εγώ δεν μπορώ να πιστέψω πως το συμπαν συνωμοτεί για κάτι που θέλω αλλά αφήνω μια προοπτική αμφιβολίας.
      σε ευχαριστώ για την όμορφη ανταλλαγή απόψεων είναι πολύ δημιουργικό να αναλύονται (όσο γίνεται εδώ) διαφορετικές σκέψεις.
      να έχεις ένα δροσερό απόγευμα :D

      Διαγραφή
  4. Μεσα στην ψυχη μου εισαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή